اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
چاپ سلفون

راه حل های انعطاف پذیر برای بسته بندی محصولات ارزشمند شما

چاپ سلفون زیبانقش طیف وسیعی از بسته های انعطاف پذیر را برای رفع نیازهای شما تولید می کند. طیف گسترده محصولاتمان ما را قادر می سازد راه حل های مناسبی را حتی برای چالش برانگیزترین مشتریان خود ارائه دهیم

زیبانقش

درباره ما

با توجه به پیشرفت های شگرف صنعت چاپ و بسته بندی و نقش روز افزون صنایع بسته بندی در بهبود فروش و کیفیت محصولات دیگر صنایع وابسته و نیاز کشور به صنایع چاپ و بسته بندی پیشرفته،  شرکت چاپ سلفون زیبانقش با هدف تأمین لفاف های چاپ شده با کیفیت منطبق بر استانداردهای بین المللی جهت تأمین نیاز صنایع کشور در گام اول و صادرات به کشورهای منطقه در گام دوم اقدام به سرمایه گذاری در مجموعه چاپ روتوگراور نمود.

در این راستا شرکت با خرید و راه اندازی ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز خود با آخرین تکنولوژی روز اروپا شامل:

1-    دستگاه چاپ روتوگراور 9 رنگ چروتی ایتالیا

2-    دستگاه لمینیت و دستگاه کلدسیل نوردمکانیکای ایتالیا

3-    دستگاه های برش کمف آلمان

که تمامی دستگاه ها آخرین مدل های سال 2011 و  جزو بهترین و پیشرفته ترین برند های حال حاضر اروپا می باشند، گام نخست را برداشت. درکنار این با گردآوری مجموعه ای از متخصصین و کارکنان با سابقه، کارآزموده و با انگیزه امکان استفاده بهینه از امکانات موجود را فراهم نموده است. تأمین مواد اولیه مرغوب از بهترین برندهای مطرح دنیا به عنوان آخرین رأس تأمین کیفیت برتر در کنار دیگر امکانات، رئوس مثلث کیفیت در مجموعه زیبا نقش می باشند.

همچنین وجود آزمایشگاه کنترل کیفی مجهز و پیشرفته ضامن حفظ کیفیت و تأمین نظر مشتریان محترم می باشد.

مجموعه زیبا نقش دوشادوش دیگر صنعتگران عزیز با تلاشی خستگی ناپذیر به آینده ای روشن و بالنده می اندیشد.

آخرین اخبار شرکت

برخی از مشتریان چاپ سلفون زیبانقش